Firefox har 12,4 procent av den europeiska marknaden
BY ON Dec 5, 2005
0

Webbläsaren Firefox hade under tredje kvartalet 12,4 procent av webbläsarmarknaden i Europa, enligt annonsnätverket Adtech. Det är en ökning med 3,4 procentenheter sedan i mars i år. Det är en fantastisk markandsandel med tanke på att det bara är drygt ett år sedan Firefox 1.0 släpptes. Relaterade

Webbläsaren Firefox hade under tredje kvartalet 12,4 procent av webbläsarmarknaden i Europa, enligt annonsnätverket Adtech. Det är en ökning med 3,4 procentenheter sedan i mars i år. Det är en fantastisk markandsandel med tanke på att det bara är drygt ett år sedan Firefox 1.0 släpptes.

About the author
Urban Lindstedt
Urban Lindstedt är journalist och författare med en passion för e-handel, yoga och fotboll. Han driver kunskapshuben Uppkopplat för att han aldrig slutar att fascineras av den digitala utvecklingen. Kunskap och nyfikenhet är nyckeln för att lyckas i den digitala världen. Urban skriver, föreläser och konsultar inom e-handel, digitala strategier och digital marknadsföring. Han bor i Stockholm.