Undvik Pixmania
BY ON Dec 11, 2005
0

Efter mer än tre månaders väntan sedan jag returnerat min defekta mp3-spelare och tillbringat ändlösa timmar i telefonkö till Pixmanias kundtjänst fick jag äntligen en ny mp3-spelare i fredags. Jag orkar inte ens redogöra för alla turer innan min Samsung YP-T6 Z låg i min hand. Ni kan alltid läsa en tidigare bloggpost här. Mitt […]

Efter mer än tre månaders väntan sedan jag returnerat min defekta mp3-spelare och tillbringat ändlösa timmar i telefonkö till Pixmanias kundtjänst fick jag äntligen en ny mp3-spelare i fredags. Jag orkar inte ens redogöra för alla turer innan min Samsung YP-T6 Z låg i min hand. Ni kan alltid läsa en tidigare bloggpost här.

Mitt råd som gammal konsumentredaktör är – undvik Pixmania. Den hundralapp ni eventuellt sparat vid inköpt äts snabbt upp av dyra returkostnader och ändlösa timmar i telefonkö.

About the author
Urban Lindstedt
Urban Lindstedt är journalist och författare med en passion för e-handel, yoga och fotboll. Han driver kunskapshuben Uppkopplat för att han aldrig slutar att fascineras av den digitala utvecklingen. Kunskap och nyfikenhet är nyckeln för att lyckas i den digitala världen. Urban skriver, föreläser och konsultar inom e-handel, digitala strategier och digital marknadsföring. Han bor i Stockholm.