Admeta lanserar intelligent trackerverktyg
BY ON Apr 24, 2006
2

Dagens Media har publicerat en artikel jag skrivit om Admetas nya trackerverktyg som väljer ut den mest effektiva bannern på individnivå med hjälp av artificiell intelligens. Relaterade

Dagens Media har publicerat en artikel jag skrivit om Admetas nya trackerverktyg som väljer ut den mest effektiva bannern på individnivå med hjälp av artificiell intelligens.

About the author
Urban Lindstedt
Urban Lindstedt är journalist och författare med en passion för e-handel, yoga och fotboll. Han driver kunskapshuben Uppkopplat för att han aldrig slutar att fascineras av den digitala utvecklingen. Kunskap och nyfikenhet är nyckeln för att lyckas i den digitala världen. Urban skriver, föreläser och konsultar inom e-handel, digitala strategier och digital marknadsföring. Han bor i Stockholm.
  • LillaMy

    Behöver man verkligen Admeta för detta? Är det så nytt? Lägg pengarna på att upphandla ett bra analysverktyg och anställa en analytiker istället. 🙂

  • Urban Lindstedt

    Jag tror att det är billigare med Adimprover än att anställa en analytiker. Sedan optimerar Adimprover 24/7. Sedan tycker jag att du kan hålla dig till ett Nick, eller ännu hellre skriva under med ditt riktiga namn.