Intresset ökar för sökoptimering
BY ON Feb 25, 2007
1

Jag har haft på känn på sistone att sökoptimering står inför ett bredare genombrott i Sverige. Sökoptimering har sipprat ner till företag som inte har sin huvudsakliga verksamhet på webben. IRMs senaste annonsstatistik och annonser i tunnelbanan om att bli rik på Google talar sitt tydliga språk. Dessutom fortsätter min bok om sökmarknadsföring att sälja hyggligt och många företag vill att jag ska föreläsa om sökmarknadsföring. Idag […]

Jag har haft på känn på sistone att sökoptimering står inför ett bredare genombrott i Sverige. Sökoptimering har sipprat ner till företag som inte har sin huvudsakliga verksamhet på webben. IRMs senaste annonsstatistik och annonser i tunnelbanan om att bli rik på Google talar sitt tydliga språk. Dessutom fortsätter min bok om sökmarknadsföring att sälja hyggligt och många företag vill att jag ska föreläsa om sökmarknadsföring. Idag intervjuar också Svenska Dagbladet (N24) mig om sökmarknadsföring.

About the author
Urban Lindstedt
Urban Lindstedt är journalist och författare med en passion för e-handel, yoga och fotboll. Han driver kunskapshuben Uppkopplat för att han aldrig slutar att fascineras av den digitala utvecklingen. Kunskap och nyfikenhet är nyckeln för att lyckas i den digitala världen. Urban skriver, föreläser och konsultar inom e-handel, digitala strategier och digital marknadsföring. Han bor i Stockholm.
  • Ja, det känns som 2007 blir det verkliga genombrottet för sökmotoroptimering.