Konferens: En heldag för framgångsrik e-handel

E-handelstrender arrangerar en e-handelsdag tillsammans med Kreditor den 23 april i Stockholm. Eftersom e-handlare normalt är ett gnetigt släkte har vi satt priset så lågt som 995 kronor för prenumeranter på E-handelstrender och kunder hos Kreditor. Resten får betala 1 495 kronor.

Förutom lunch och fika får ni veta det senaste om:

* Köpmönster hos kunderna
* Viktigaste trenderna inom e-handel
* Webbanalys – öka konverteringarna
* Få ut maximalt av Google Adwords
* Så säljer CarpetVista till hela världen
* Trettis framgångsrecept för ombyggnad

Vi presenterar de viktigaste trenderna inom e-handel. Erfarna marknadsförare delar med sig av kunskap som får marknadsbudgeten att räcka längre. Vi visar hur e-handlare kan öka sin försäljning med webbanalys. De mest framgångsrika e-handlarna berättar sina hemligheter. Dessutom mingel med kollegor och branschleverantörer.

Läs hela programmet här. Och anmäl dig här för endast 995 kronor för en heldag med lunch och fika.

forelasare1
Föreläsare

Urban Lindstedt är redaktör för nyhetsbrevet E-handelstrender och tidigare mångåring redaktör på tidningen Internetworld. Han har skrivit boken Sökmarknadsföring och arbetar just nu på en bok om e-handel. Han driver också yogabutiken Miguru.se

Lars Johansson har mångårig erfarenhet av att jobba med internetkanalen, både som användare/köpare, konsult och ledare av branschens intresseorganisation WAA. Han jobbar för närvarande som webbanalyskonsult på Mark Red och ansvarig för att ämnet diskuteras på Internet Marketing Conference i bland annat Vancouver och New York.

Ulf Sjöström är produktchef för sponsrade länkar hos iProspect. Han har flera års erfarenhet av att köpa sponsrade länkar åt både stora och små företag. Han har arbetat med kunder som Hotels.com och Svenska spel.

Ludvig Friberger, grundare av CarpetVista med en bakgrund inom reklambranschen och Mikael Rehn, vd på CarpetVista och tidigare kundtjänstansvarig. CarpetVista är idag världens största mattbutik verksam på 16 olika språk och växer snabbt trots en vikande marknad för mattor.

Frank Hoffman är it-chef på Tretti.se sedan tre år med ansvar för sajten och nylanseringen. Arbetade tidigare på Framfab och grundade webbyrån StockholmBarcelona.

Magnus Fredin är försäljningschef på Kreditor med ansvar för försäljningen i Sverige och Finland. Har mångårig erfarenhet av e-handel i allmänhet och faktura som betalsätt i synnerhet.